sör és benzin

Egy lada, zártszelvények meg csövek, kispolák, sör meg 5 sumér. Vagy lehet hogy néha több. Ja, meg egy 90-es thunderbird sc, meg egy fél. Avagy megvesszük kilóra Európát. Ámen.

pillanatnyi helyzet...

nemtommi

Legutolsó kommentek

  • Tonik: hogy lehet lekövetni a beszélgetéseket akit szeretnék lefigyelni vki segítene? mert csak az én bes... (2008.11.02. 12:55) Fantomas az export farönk
  • Kerschbaummäier Ferenc: Jó napot kívánok! Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy ... (2008.04.21. 22:27) ááh nem tudok már címet írni
  • echimo: hát a faszom, he mi? akarom mondani a kurva anyád, vagyis az enyémet, már bocs. ja és szálemálájku... (2008.04.15. 02:11) Új bejegyzés? naneee
  • Yomen: Már ne is haragudj Béci de téli szünetnek vége minnyá tavaszi van...és különben is a Th.már lassan... (2008.02.14. 08:38) Még van élet
  • Töki: ááá nagyon komoly dolgokat találtatok bakker :D:D (2007.12.24. 14:24) moszkito faterjának a birodalma vagy mi

Feedek

ááh nem tudok már címet írni

2008.04.16. 01:01 rev

Bah, mégsem a mazdáról írok, hanem ami előtte volt. Csak már szenilis lettem. Mégis tudtam volna címet írni.

(23:37) revSzaSzámmm: na blogolok vaze
(23:37)        CJ トラ: na irjal baze

És lőn, írok. De mivel nem is gondoltam volna, hogy lesz erőkifejtés, fényképezni elfelejtettem. Illiusztrálok. Paintbe he.

Sütött a nap, felhő is volt az égen (lásd ill.)



Kimentünk a piros fél fordról leszedni a diffit.

Ja nem, előtte még leszedtük a diffi tartó bakot előző nap, és áttettük a feketébe. A diffi még mindig nagyot rúg, de már nem olyan nagyot, tehát kisebbet. A hiba okát még nem tudjuk, majd talán a héten.

Illusztrálok tovább.


Aztán mivel le kell szednünk az egész diffit, gondoltuk inkább felfordítjuk a roncsot, úgy könnyebben hozzáréfünk. A képen látható felszerelés már egy B terv része, az A tervet kihagytam.


Itt az A terv:


Első ötletnek jó volt. Találtunk 2 5-6 centis vasat, bedugtuk a kocsi alá, hogy átfordítjuk. A gond az volt, hogy a fél kocsi is van vagy 300 kiló, na meg Benedek 30 centit dugta be a csövet a kocsi alá, én meg áttoltam a másik oldaláig. Az eredmény az lett, hogy ő kisujjból pumpálta, én meg alig bírtam megmoccintani. A vasak elgörbültek, mi meg elfáradtunk... Jött a B terv.


B terv folyt. köv.


Rákötöttünk a lengőkarra egy hegymászókötelet, és elkezdtük emelni.



Elkezdtük emelni, minden jól ment. Aztán láttuk, hogy egy rönk akadályozza az oldalra dőlést ( a rönköt a kép nem tartalmazza). Már terveztük a kivételét, aztán a Benedek által kötött csomo hirtelen kioldott, és a kocsi leesett. Kb 4x halhattunk volna meg, de megúsztuk.



Végül a szorító nyolcas vált be. Történt még pár dolog, de lusta vagyok rajzolni. Félúton pl miután lekötöttük a zsiráfot és egy kézzel tartottam a roncsot Benedek elkezdett telefonálni. Na meg nagyi végig ott volt, és adta a tippeket.

''Namost Bélus. Tudom hogy hülyeség, de hallgassatok rám...''
''Tudom hogy öreg vagyok, de figyeljetek. Mi lenne, ha...''
''Ne térdeljetek oda a hidegbe, hozok ki kispárnát...''
''Jujj, vigyázzatok mert még a végén rátok esik''
''Jójó megyek már, itt sem vagyok khhhk...''

A kocsi azóta úgy áll, 3 kulcsot eltörtünk a csavarokon, össze vannak érlelődve meg minden. Majd egy szép napon az is lekerül, legalább megfordítottuk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr78427612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerschbaummäier Ferenc 2008.04.21. 22:27:36

Jó napot kívánok!
Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy nem izgatná-e egy képillusztrátori avagy címlap designer állás? Próbáljuk az újságot ezzel is fiatalosabbá és színesebbé tenné, hogy nyissunk a fiatalabb korosztály felé is! Persze egész jó keresettel!

Köszönettel
Kerschbaummäier Ferenc
süti beállítások módosítása