Na az a helyzet, hogy azért nem írtam, mert azt hittem hogy írtam. De aztán mikor meg akartam nézni, hogy mit írtam rájöttem, hogy nem is írtam, tehát most írok. Na meg másodlagos felindulásból azért nem írtam, mert gondoltam, hogy egy jó nagy irományt össze tudok szedni a fékszervó helyreállításának folyamatáról. Na erre sem emlékszem, hogy leírtam-e. Leírom mégegyszer.
Múlthét szombaton jöttünk hazafele a ford-cruising.hu-s taliról, épp döcögtünk egy faluban, mikor a semmiből felvillant az ANTILOCK és egy pirosan világító BRAKE jel. Nem tudtam, hogy mi az, csak akkor kezdtem sejteni, mikor beleléptem a fékbe. Először azt hittem, hogy nem is megy, aztán rájöttem, hogy ha 2 lábbal nyomom, akkor mintha lassulna. Elment a fékszervó. Aztán a vicces az, hogy visszajött pár perc múlva. Aztán megint elment valahova. Hazafele úton még néha visszajött, de javarész nem volt. Mellesleg ilyenkor csak a hátsó fékek nem kapnak nyomást, tehát csak az elsők fognak.
Na és akkor a javítási folyamat:
Motorháztető felpattint, utasoldali rész megkeres lát sok kábel, beletúr. Fékszervő visszajön.
Gőzöm sincs róla melyik csati volt az, de egy kis turkálás a kábelek közt segített neki..
Jah, mellesleg kerültek fel 'új' gumik is, hátul 95% körüliek, elöl olyan 85%-osak. Dunlop SP2000 225/60 R16. Érezhető a különbség, főleg kikanyarodásnál. Míg az előző gumik elkezdtek elforogni, ezek csak megnyikkannak, és már tapadnak is, végre.