Na, megkezdődtek a piros bontási műveletei. Mivel a multitasking már régóta feltalált tevékenység, 2 szálon haladt a munka. CJ bontotta a hátsó törött lökhárítót, én meg leszedtem a kipufogókat. Annyira meg volt törve a segge, hogy a komplett kipufogórendszert előbb szabadítottam ki a kocsi alól, mint ahogy CJ levette a hátsó lökhárítót. De legalább lent van.
Kis idő múlva megérkezett Petjus és félnótás társa, Gabi. Ez nagy lendületet adott a munka amúgy sem kis tempójának egy egyszerű egy krova egy cigi képlettel. 2 ember kiszerelte a klímakompresszort, 2 meg leszedte a benzintankot és a kardántengelyt. Aztán jött a váltó, ami nem is adta magát olyan könnyen. Ha fél óráig nem ráncibáltuk, akkor egy percet sem, de azért győztünk. Gabi leszedte ezután még a lendkereket, mert a feketén az eléggé meg volt égetve. Mondjuk az sem 2 perces munka volt :D
A nap végén még kipróbáltam az új aksit, amiből CJ sem akart kimaradni (az ajtót máskor gyengébben, ez nem merci :D ). Ja, meg eljött a doktor aki félbe vágja majd a masinát, és megtárgyaltuk vele, hogy merre meddig hogyan miért.
Holnap remélhetőleg bele kerül a feketébe a váltó. Remélhetőleg.
Kis idő múlva megérkezett Petjus és félnótás társa, Gabi. Ez nagy lendületet adott a munka amúgy sem kis tempójának egy egyszerű egy krova egy cigi képlettel. 2 ember kiszerelte a klímakompresszort, 2 meg leszedte a benzintankot és a kardántengelyt. Aztán jött a váltó, ami nem is adta magát olyan könnyen. Ha fél óráig nem ráncibáltuk, akkor egy percet sem, de azért győztünk. Gabi leszedte ezután még a lendkereket, mert a feketén az eléggé meg volt égetve. Mondjuk az sem 2 perces munka volt :D
A nap végén még kipróbáltam az új aksit, amiből CJ sem akart kimaradni (az ajtót máskor gyengébben, ez nem merci :D ). Ja, meg eljött a doktor aki félbe vágja majd a masinát, és megtárgyaltuk vele, hogy merre meddig hogyan miért.
Holnap remélhetőleg bele kerül a feketébe a váltó. Remélhetőleg.