
Jó dolog a zsiráf, főleg egy műhelyben, ezért vettünk egyet. Mivel a motort ígyis-úgyis ki kellett vennünk, hogy kiderítsük miért cuppog, úgy döntöttünk, hogy berakjuk a pirosét.
Ha 1-1,5 órát nem szoptunk vele, akkor egy percet sem. Így utólag visszagondolva az lehetett, hogy az egyik ütésnél becsúszott a csavarhúzó a csavar alá, és oda lett benyomorgatva, aztán még a blokk is rátehénkedett amikor rángattuk, szal esélye sem volt kijönni.
Jah és igen, úgy szedtük ki, hogy elkezdtük megint kitekerni a csavart, belekapott a menetbe, aztán ki tudtuk húzni a csavarhúzót. A többi már simán ment.
Kiparkoltunk az utcára a feketével.
CJ: Te bazzeg, jön valaki, beülök, hogy gengszternek nézzenek.
(kocsiban se motor, se motorháztető :D )
Gyorsan betoltuk a pirosat, menetközben a kerék letépte a benzincsövet, sebaj. Kikaptuk a motort, kitoltuk a pirosat, betoltuk a feketét, újabb probléma.
Ki akarjuk cserlélni a piros motorján lévő vízpumpát, de az ossze van csavarozva a generátor egy részével, meg a szervopumpával. Ez nem lenne gond, de a szervópumpa tányérja mögött van 2 csavar amihez le kéne szedni a tányért, amihez meg pont nincs akkora imbuszunk ez okból kifolyólag holnap veszünk.
Képek telefonosak, tessék szeretni őket.
Addig is van egy 1 CJerős autónk, levegőre szomjas feltöltővel.
Mint minden hasonló művelettel, ezzel is szoptunk rendesen. Kivettük a hűtőt, kikötöttük a kábeleket, ez simán ment. És jött a cumi, a motortartó bak.
A jobb oldalit nem volt nehéz kipiszkálni, de a bal oldalinál semmi sem jött össze. Ott kezdődött minden, hogy hiába csavartuk rángattuk, nem akart kijönni. Ekkor támadt az ötlet, hogy a másik oldalról kitoljuk egy csavarhúzóval. Miután gondosan kiválasztottuk a megfelelő célszerszámot, CJ elkezdte beütögetni. Szép volt jó volt, jött kifele a csavar, viszont a csavarhuzo teljesen becsúszott :D Hát jó, akkor kihúzzuk, és tolunk be egy hoszabbat. De nem tudtuk kihúzni :D Elkezdtük az inverzét, csavart ütöttük, hogy a csavarhúzó kicsússzon, de semmi. Milimétereket jött max úgy 5 percenként, és néha Petyut is benyelte.Ha 1-1,5 órát nem szoptunk vele, akkor egy percet sem. Így utólag visszagondolva az lehetett, hogy az egyik ütésnél becsúszott a csavarhúzó a csavar alá, és oda lett benyomorgatva, aztán még a blokk is rátehénkedett amikor rángattuk, szal esélye sem volt kijönni.
Jah és igen, úgy szedtük ki, hogy elkezdtük megint kitekerni a csavart, belekapott a menetbe, aztán ki tudtuk húzni a csavarhúzót. A többi már simán ment.
Kiparkoltunk az utcára a feketével.
CJ: Te bazzeg, jön valaki, beülök, hogy gengszternek nézzenek.
(kocsiban se motor, se motorháztető :D )
Gyorsan betoltuk a pirosat, menetközben a kerék letépte a benzincsövet, sebaj. Kikaptuk a motort, kitoltuk a pirosat, betoltuk a feketét, újabb probléma.
Ki akarjuk cserlélni a piros motorján lévő vízpumpát, de az ossze van csavarozva a generátor egy részével, meg a szervopumpával. Ez nem lenne gond, de a szervópumpa tányérja mögött van 2 csavar amihez le kéne szedni a tányért, amihez meg pont nincs akkora imbuszunk ez okból kifolyólag holnap veszünk.
Képek telefonosak, tessék szeretni őket.
Addig is van egy 1 CJerős autónk, levegőre szomjas feltöltővel.