.. hátsó fékbetétek cseréje volt. Még volt valamennyi rajtuk, de mivel nem nagy pénz, meg kopó alkatrész, ezért rendeltem újakat. És azért csak hátsó, mert eddig csak az jött meg, a többi nem tudom hol van. Mindenesetre ma benézek a Fed-ex-hez. NA tehát térjünk a lényegre. Mivel fékbetétet még nem cseréltem, szenvedtem vele rendesen. Főleg a fékmunkahengervisszanyomoszerszám hiánya miatt. Szétszedni nem volt gond, csak ugye a kopott fékbetét vékonyabb, a munkahenger meg be volt állva abba a pozícióba. Ezen fék esetében a csavar-teker technikát kellett alkalmazni. Nem is lett volna baj, ha lett volna hozzá szerszámom, vagy nem lett volna ennyire berohadva őfelsége. Hiába a sok csavarlazító meg mindenféle trükk, nem akart kirohadni. Kb 3 óra intenzív tekerés után tudtam berakni az új betéteket. Lehet szarkasztikus megjegyzéseket tenni, hogy 'persze mert neked a gyertyacsere is 5 óra volt', de tényleg rohadtul be volt rohadva a rohadt. És csak egy papagályfogó állt rendelkezésemre, és kb 2-3mm ahol meg is tudtam fogni. Minden 2. fordításra kb fél milimétert ment lefele (na az a fordítás sem abból a fantáskupak fajtából, hanem abból a nehezebben letekerhető kupak fajtából származott. Aki tud rá jó példát, az mondjon, így kora reggel nem jut eszembe semmi). Ha jól emlékszem közel 3 centit kellett kitágítani. Egyik nap délután kezdtem, elfogyott a türelmem, így csak az azt követő napon fejeztem be.
A bal oldali fékmunkahenger sokkal együttműködőbb volt, azt 5 perc alatt visszanyomtam, és már bent is vannak az új hátsó fékbetétek.