sör és benzin

Egy lada, zártszelvények meg csövek, kispolák, sör meg 5 sumér. Vagy lehet hogy néha több. Ja, meg egy 90-es thunderbird sc, meg egy fél. Avagy megvesszük kilóra Európát. Ámen.

pillanatnyi helyzet...

nemtommi

Legutolsó kommentek

  • Tonik: hogy lehet lekövetni a beszélgetéseket akit szeretnék lefigyelni vki segítene? mert csak az én bes... (2008.11.02. 12:55) Fantomas az export farönk
  • Kerschbaummäier Ferenc: Jó napot kívánok! Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy ... (2008.04.21. 22:27) ááh nem tudok már címet írni
  • echimo: hát a faszom, he mi? akarom mondani a kurva anyád, vagyis az enyémet, már bocs. ja és szálemálájku... (2008.04.15. 02:11) Új bejegyzés? naneee
  • Yomen: Már ne is haragudj Béci de téli szünetnek vége minnyá tavaszi van...és különben is a Th.már lassan... (2008.02.14. 08:38) Még van élet
  • Töki: ááá nagyon komoly dolgokat találtatok bakker :D:D (2007.12.24. 14:24) moszkito faterjának a birodalma vagy mi

Feedek

Kompresszorcsere előtti főbb tevékenység a..

2007.09.25. 06:32 rev

.. hátsó fékbetétek cseréje volt. Még volt valamennyi rajtuk, de mivel nem nagy pénz, meg kopó alkatrész, ezért rendeltem újakat. És azért csak hátsó, mert eddig csak az jött meg, a többi nem tudom hol van. Mindenesetre ma benézek a Fed-ex-hez. NA tehát térjünk a lényegre. Mivel fékbetétet még nem cseréltem, szenvedtem vele rendesen. Főleg a fékmunkahengervisszanyomoszerszám hiánya miatt. Szétszedni nem volt gond, csak ugye a kopott fékbetét vékonyabb, a munkahenger meg be volt állva abba a pozícióba. Ezen fék esetében a csavar-teker technikát kellett alkalmazni. Nem is lett volna baj, ha lett volna hozzá szerszámom, vagy nem lett volna ennyire berohadva őfelsége. Hiába a sok csavarlazító meg mindenféle trükk, nem akart kirohadni. Kb 3 óra intenzív tekerés után tudtam berakni az új betéteket. Lehet szarkasztikus megjegyzéseket tenni, hogy 'persze mert neked a gyertyacsere is 5 óra volt', de tényleg rohadtul be volt rohadva a rohadt. És csak egy papagályfogó állt rendelkezésemre, és kb 2-3mm ahol meg is tudtam fogni. Minden 2. fordításra kb fél milimétert ment lefele (na az a fordítás sem abból a fantáskupak fajtából, hanem abból a nehezebben letekerhető kupak fajtából származott. Aki tud rá jó példát, az mondjon, így kora reggel nem jut eszembe semmi). Ha jól emlékszem közel 3 centit kellett kitágítani. Egyik nap délután kezdtem, elfogyott a türelmem, így csak az azt követő napon fejeztem be.

A bal oldali fékmunkahenger sokkal együttműködőbb volt, azt 5 perc alatt visszanyomtam, és már bent is vannak az új hátsó fékbetétek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr97176210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása