sör és benzin

Egy lada, zártszelvények meg csövek, kispolák, sör meg 5 sumér. Vagy lehet hogy néha több. Ja, meg egy 90-es thunderbird sc, meg egy fél. Avagy megvesszük kilóra Európát. Ámen.

pillanatnyi helyzet...

nemtommi

Legutolsó kommentek

  • Tonik: hogy lehet lekövetni a beszélgetéseket akit szeretnék lefigyelni vki segítene? mert csak az én bes... (2008.11.02. 12:55) Fantomas az export farönk
  • Kerschbaummäier Ferenc: Jó napot kívánok! Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy ... (2008.04.21. 22:27) ááh nem tudok már címet írni
  • echimo: hát a faszom, he mi? akarom mondani a kurva anyád, vagyis az enyémet, már bocs. ja és szálemálájku... (2008.04.15. 02:11) Új bejegyzés? naneee
  • Yomen: Már ne is haragudj Béci de téli szünetnek vége minnyá tavaszi van...és különben is a Th.már lassan... (2008.02.14. 08:38) Még van élet
  • Töki: ááá nagyon komoly dolgokat találtatok bakker :D:D (2007.12.24. 14:24) moszkito faterjának a birodalma vagy mi

Feedek

egy nap ideát éééűűááát

2007.11.08. 01:36 rev

Nem tudom, hogy volt-e már post a műhelyéletről, ezért most csinálok egyet. Ha volt, akkor csináljatok úgy mint karácsonykor a már nyáron megkapott ajándék kézbevételekor. Tenksz.

Nah akkor nem is tudom hol kezdjem. Ja igen, Gabi fog kapni egy Citröent, amit fel kell készíteni vizsgára. Ez Kb abból állt, hogy Krisz jaszkarizott a kormány mögött, Petyu anyázott Gabi meg röhögött. Én meg fényképeztem.

Előző nap azért szenvedtünk még a gépsárkánnyal. Petyu beparkolt vele, és szitroen módjára szépen leült a segge. Mint később kiderült felült az aknadeszkákra az aknában. Nekünk meg ki kellett tolnunk, hogy a félbevágott piros hátsó részét hátratoljuk a nagyihoz. Moszkito es Krisz emelgették a kocsit, én meg szedegettem ki az aknadeszkákat. Végül elkezdtük kitolni, de jött az újabb probléma, a nagyi kapuja. Középen van egy kis vas tüske, amibe beakad a 2 szárny, csak mi ezt nem vettük észre. Már eléggé kint volt a kocsi. Gondoltuk, hogy most rárajtolunk, és feltoljuk az útra. Nekilendültünk, és PAFF. Kocsi megállt. Hát nem felakadt a tüskére az alja? :D Hoztuk az aknadeszkákat, beraktuk a kerék alá, felakadtunk még párszor, aztán kitolódott.

Hogy őszinte legyek, ezt a postot igazából a videók miatt csináltam, de azokat most lusta vagyok megcsinálni, inkább elkezdem a Moszkitos aranykeresős postot amit egy hete igértem. Videók lesznek, majd, valamikor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr97221954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása