2 napos késéssel a maradék cucc is megjött, név szerint a váltótartó bak, motorháztető-tartó teleszkópok, visszapillantó üvegek és a gyertyák.
A teleszkópokat 5 perc volt lecserélni, nem kell már fosni attól, hogy egy tusszentéstől levágja valaki fejét a meglóduló gépháztető.
A tükör üvegei is 2 perc alatt fent voltak, bár az elején kicsit bizarrnak tűnt ez a 'eppláj di tú szájdid téjp tu di glássz, end den pus it dzsentli' megoldás, de szómiszó elég erősen tartja :D
A váltótartó bak már kicsit több időt követelt. A probléma ott kezdődött, hogy a váltótartó bak miatt nem tudtam kihúzni a keresztbe futó konzolt, mert kilógott belőle a csavar, ami az anyjával tartotta azt a konzolt ugyebár, a kipufogó meg ott volt alatta.
Az a kis konzol meg nagy tehetséggel takarta be azt a 2 csavart, amivel a bak hozzá volt rögzítve a váltóhoz. Kb 1 óráig küzdöttem vele, de végül megadta magát, és felkerült az új.
Kronológiailag nem így történtek az események, de mindig a végén szokott lenni a szívás, ezért én is a végére hagyom.
Gyertyacsere. Ez egy átlag autóban negyed óránál többet ugyebár nem vesz igénybe. Csakhogy ez nem egy átlag eset.
Az a gond, hogy maga a blokk olyan mélyen van, hogy még akkor is nehéz lenne elérni a gyertyákat, ha nem lenne fölöttük semmi. De volt fölöttük sok minden. Először is a légszűrőház és a folytószelepház közti cső, a klímakompresszor, és mind2 intercoolerbe vezető cső.
Nah és jött maga a gyertyakivétel. Már a legelsőhöz is 2 crowa csukló kellett, 64 kábelt kellett kifeszíteni, hogy 3 hosszabbítóval elérjek odáig. Az első gyertya is kb fél óra volt, a többi meg fejenként úgy 45 perc. Sehogy sem lehet elérni őket, ha meg rászorul a gyertyakiszedő fej, akkor ott vége mindennek. Ember legyen a talpán, aki aztán rá bele tudja illeszteni a 2 csuklóval ellátott kulcsot, amit 8 csövön kell végigerőszakolni. A végén már rutinos voltam, mikor rászorult a fej, fogtam a crowát, szigetelőszalaggal beállítottam rajta a csuklókat, drótokkal kifeszítettem az útban lévő csöveket, és úgy dugtam össze :D
Röpke 5 óra volt csak a gyertyacsere.
Aki véletlen úgy dönt, hogy gyertyát cserél a thunderbirdjében, az méggyorsabban felejtse el, mint ahogy eszébe jutott. Inkább induljon nehezen, menjen csak 5 henger, de még egy ilyet soha.
Jó a rosszban, hogy sokkal jobban megy vele, jobban is felpörög, de töltőnyomás még mindig nincs. Majd egyszer lesz remélem, ha rájövünk mi a gond..
DO NOT try this at home!
2007.09.03. 20:27 rev
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr71156687
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.