sör és benzin

Egy lada, zártszelvények meg csövek, kispolák, sör meg 5 sumér. Vagy lehet hogy néha több. Ja, meg egy 90-es thunderbird sc, meg egy fél. Avagy megvesszük kilóra Európát. Ámen.

pillanatnyi helyzet...

nemtommi

Legutolsó kommentek

  • Tonik: hogy lehet lekövetni a beszélgetéseket akit szeretnék lefigyelni vki segítene? mert csak az én bes... (2008.11.02. 12:55) Fantomas az export farönk
  • Kerschbaummäier Ferenc: Jó napot kívánok! Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy ... (2008.04.21. 22:27) ááh nem tudok már címet írni
  • echimo: hát a faszom, he mi? akarom mondani a kurva anyád, vagyis az enyémet, már bocs. ja és szálemálájku... (2008.04.15. 02:11) Új bejegyzés? naneee
  • Yomen: Már ne is haragudj Béci de téli szünetnek vége minnyá tavaszi van...és különben is a Th.már lassan... (2008.02.14. 08:38) Még van élet
  • Töki: ááá nagyon komoly dolgokat találtatok bakker :D:D (2007.12.24. 14:24) moszkito faterjának a birodalma vagy mi

Feedek

DO NOT try this at home!

2007.09.03. 20:27 rev

2 napos késéssel a maradék cucc is megjött, név szerint a váltótartó bak, motorháztető-tartó teleszkópok, visszapillantó üvegek és a gyertyák.

A teleszkópokat 5 perc volt lecserélni, nem kell már fosni attól, hogy egy tusszentéstől levágja valaki fejét a  meglóduló gépháztető.
A tükör üvegei is 2 perc alatt fent voltak, bár az elején kicsit bizarrnak tűnt ez a 'eppláj di tú szájdid téjp tu di glássz, end den pus it dzsentli' megoldás, de szómiszó elég erősen tartja :D

A váltótartó bak már kicsit több időt követelt. A probléma ott kezdődött, hogy a váltótartó bak miatt nem tudtam kihúzni a keresztbe futó konzolt, mert kilógott belőle a csavar, ami az anyjával tartotta azt a konzolt ugyebár, a kipufogó meg ott volt alatta.
Az a kis konzol meg nagy tehetséggel takarta be azt a 2 csavart, amivel a bak hozzá volt rögzítve a váltóhoz. Kb 1 óráig küzdöttem vele, de végül megadta magát, és felkerült az új.

Kronológiailag nem így történtek az események, de mindig a végén szokott lenni a szívás, ezért én is a végére hagyom.

Gyertyacsere. Ez egy átlag autóban negyed óránál többet ugyebár nem vesz igénybe. Csakhogy ez nem egy átlag eset.
Az a gond, hogy maga a blokk olyan mélyen van, hogy még akkor is nehéz lenne elérni a gyertyákat, ha nem lenne fölöttük semmi. De volt fölöttük sok minden. Először is a légszűrőház és a folytószelepház közti cső, a klímakompresszor, és mind2 intercoolerbe vezető cső.
Nah és jött maga a gyertyakivétel. Már a legelsőhöz is 2 crowa csukló kellett, 64 kábelt kellett kifeszíteni, hogy 3 hosszabbítóval elérjek odáig. Az első gyertya is kb fél óra volt, a többi meg fejenként úgy 45 perc. Sehogy sem lehet elérni őket, ha meg rászorul a gyertyakiszedő fej, akkor ott vége mindennek. Ember legyen a talpán, aki aztán rá bele tudja illeszteni a 2 csuklóval ellátott kulcsot, amit 8 csövön kell végigerőszakolni. A végén már rutinos voltam, mikor rászorult a fej, fogtam a crowát, szigetelőszalaggal beállítottam rajta a csuklókat, drótokkal kifeszítettem az útban lévő csöveket, és úgy dugtam össze :D
Röpke 5 óra volt csak a gyertyacsere.

Aki véletlen úgy dönt, hogy gyertyát cserél a thunderbirdjében, az méggyorsabban felejtse el, mint ahogy eszébe jutott. Inkább induljon nehezen, menjen csak 5 henger, de még egy ilyet soha.

Jó a rosszban, hogy sokkal jobban megy vele, jobban is felpörög, de töltőnyomás még mindig nincs. Majd egyszer lesz remélem, ha rájövünk mi a gond..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr71156687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása