Megvolt a brigád első kupaktanácsa ma 22:10 körüli kezdéssel. A világbéke és az üvegházhatás mellett komolyabb problémákról is állást foglaltunk. Az egyik ilyen probléma a váltó volt. Mivel kiindulási autónk egy 2107-es, a váltója gonosztörpe főfelügyelő hozzáértő véleménye alapján használhatatlannak bizonyult. Felötlött egy Samara váltó használata is, de hosszas gondolkozás után rájöttünk ami már 1984 óta tény: a Samarában keresztbe van a motor, a váltója nem jó (nem tenne jót a súlyelosztásnak).
Hosszas egyeztetés, és pénzügyi állapotunk alapos felmérése után egy Barkas, vagy Skoda váltó mellett tettük le voksunkat, vagy esetleg valami másra ha a bontós tud jobbat.
A másik globális méreteket súroló probléma a hátsó tengely, ugyanis a Lada merev megoldása nem oké,. Feledat adott, irány a bontó.
Hosszas egyeztetés, és pénzügyi állapotunk alapos felmérése után egy Barkas, vagy Skoda váltó mellett tettük le voksunkat, vagy esetleg valami másra ha a bontós tud jobbat.
A másik globális méreteket súroló probléma a hátsó tengely, ugyanis a Lada merev megoldása nem oké,. Feledat adott, irány a bontó.