Elkezdődtek a felújítási műveletek, ami nagyjából abból állt, hogy a pirosból kiszedtük azt ami jobb volt. Átraktuk a motorháztető-tartó teleszkópokat, és a zárat, mert ami benne volt annak hiányzott kb a fele. Felmértük az elektromos hibákat is, hál isten a legtöbb dolog működött.
- jobb tükör jobbra-balra nem mozog, csak búg
- jobb első ülésnek 1-2 elektromos funkciója nem megy
- antenna vicces módon csak akkutöltőröl megy ki, akkurol meg sem mozdul
- fedélzeti számítógép műanyag keretét letörték, lötyög az egész
- a rádió eredeti csatlakozóit levágták, hogy új fejet tegyenek be
- a kesztyűtartó fölötti rekesz elhúzható fedele nincs meg (a pirosban meg más színű)
- a fényszóró kapcsolója le volt tépve, és vissza lett gányolva, ami megint leszakadt
- jobb ajtókárpit kapaszkodójának a rögzítője el van törve
- csomagtartóhoz nincs meg a kulcs, csak kóddal nyílik (zárcsere lesz)
- napfénytető sötétítőjének a kérpitja kicsit le van tépve
A beltérben nagyjábol ennyi a gond, a legtöbb pár perces meló. Annyi van még, hogy a kormányoszlop alatti borítóelemet szarul rakták fel, odacsíptek vele pár kábelt, szal azt is meg kell igazítani. Amit bőr borít, az tökéletes, nemrég újra lett bőrözve (sajnos), ezért pl. az első ülésekben nincs benne a jubileumi embléma, meg az élek feketék a gyári kék helyett.
- fedélzeti számítógép műanyag keretét letörték, lötyög az egész
- a rádió eredeti csatlakozóit levágták, hogy új fejet tegyenek be
- a kesztyűtartó fölötti rekesz elhúzható fedele nincs meg (a pirosban meg más színű)
- a fényszóró kapcsolója le volt tépve, és vissza lett gányolva, ami megint leszakadt
- jobb ajtókárpit kapaszkodójának a rögzítője el van törve
- csomagtartóhoz nincs meg a kulcs, csak kóddal nyílik (zárcsere lesz)
- napfénytető sötétítőjének a kérpitja kicsit le van tépve
A beltérben nagyjábol ennyi a gond, a legtöbb pár perces meló. Annyi van még, hogy a kormányoszlop alatti borítóelemet szarul rakták fel, odacsíptek vele pár kábelt, szal azt is meg kell igazítani. Amit bőr borít, az tökéletes, nemrég újra lett bőrözve (sajnos), ezért pl. az első ülésekben nincs benne a jubileumi embléma, meg az élek feketék a gyári kék helyett.
Kívül is nagyjából rendben van. Hiányzik a motorháztetőröl a jubileumi embléma, mert gondolom a törésnél az is megsérült, a bal ajtó le van kicsit szállva, az alatta lévő küszöb kicsit mintha lógna, meg a jobb hátsó lámpa mintha kicsit fel lenne púposodva, mintha valami tolná belülről.
Műszaki állapota csak a váltóberakás után fog kiderülni, ami lehet, hogy már hétvégén megtörténik, de jövőhét elején tuti. Ha minden jól megy jövőhét végén lehet vizsgáztatni.
Ja, és van még a piros. A hátulja le lesz vágva, mert elégge meg lett törve. A felfüggesztés rögzítőpontjai jócskán elmozdultak, és azt nem igen lehet visszaállítani a tökéletes pozícióba. Ahogy kiszedjük belőle a valtót megy a doktorhoz, ő meg megoldja a többit. Azzal már csak akkor foglalkozunk, ha kész a fekete, addig meg alkatrészforrás.
És a képek:
1 - hátsó fél
2 - hátsó felfüggesztés
3 - piros hátulja
4 - piros
5 - piros oldalról
6 - piros belülről
7 - piros hátulja 2
8 - fekete oldalról
9 - fekete hátulról
10 - fekete oldalról 2
11 - fekete beltér
12 - fekete beltér 2
13 - fekete kódzár
14 - fekete ajtó
15 - fekete műszerfal
16 - fekete motor
17 - fekete motor 2
18 - fekete motor 3
19 - fekete motor 4
20 - fekete ajtó 2
21 - fekete felni