sör és benzin

Egy lada, zártszelvények meg csövek, kispolák, sör meg 5 sumér. Vagy lehet hogy néha több. Ja, meg egy 90-es thunderbird sc, meg egy fél. Avagy megvesszük kilóra Európát. Ámen.

pillanatnyi helyzet...

nemtommi

Legutolsó kommentek

  • Tonik: hogy lehet lekövetni a beszélgetéseket akit szeretnék lefigyelni vki segítene? mert csak az én bes... (2008.11.02. 12:55) Fantomas az export farönk
  • Kerschbaummäier Ferenc: Jó napot kívánok! Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy ... (2008.04.21. 22:27) ááh nem tudok már címet írni
  • echimo: hát a faszom, he mi? akarom mondani a kurva anyád, vagyis az enyémet, már bocs. ja és szálemálájku... (2008.04.15. 02:11) Új bejegyzés? naneee
  • Yomen: Már ne is haragudj Béci de téli szünetnek vége minnyá tavaszi van...és különben is a Th.már lassan... (2008.02.14. 08:38) Még van élet
  • Töki: ááá nagyon komoly dolgokat találtatok bakker :D:D (2007.12.24. 14:24) moszkito faterjának a birodalma vagy mi

Feedek

Buzi Lajos, köcsög, szevasz, mi van..

2007.09.25. 07:23 rev

Lala híres. Na nem azért mert olyan dolgokat tesz, ami miatt az emberek ismerik meg minden (mondjuk papírból aranyat heggeszt), csak énekelt róla a Belga. Írásos bizonyíték:

Múltkor megláttam a haveromat az utcán
Odamentem hozzá, azt mondtam neki:
"Buzi Lajos, köcsög, szevasz, mi van
Kurva anyádat megbaszod, mi a helyzet?"
"Bazd szájba a nénikédet, semmi!
Itt héderezek, baszom a rezet a szaros picsába
Nyaljál ki gyomorig, hulladékarcú, kis buzigyerek"
"Szopjál szart, bazmeg én is itt lófrálok a szájbabaszott
Körúton, nyalom a macskafost, hogy kúrnád keresztbe
Tüdőig az ebolás arcú csajodnak a gombás csöcsét
Gombás csöcsét, gombás csöcsét
Gombás csöcsét, gombás csöcsét

Na ő erről híres. Én meg arról, hogy sose írok, de most mégiscsak írok, mert eddig nem írtam. Galád módon nem 1 bejegyzésbe tettem az eddig felgyülemlett mondanivalómat, hogy többnek látszódjon. Észre se vettétek, hogy milyen effektekkel operálok, mi?

Előzmények helyett (ami javarészt olajhiány) egyből a cselekménybe vágok. Kompresszorcsere. A műhelyben lévő motorról nem volt nehéz lecsavarozni, ha jól emlékszem 5 csavar és pár dugasz deaktiválása után megadta magát.

A kocsiban lévőn nem volt ilyen egyszerű a helyzet. Vol 2 csavar (ami a bekarikázott dolgot fogta a kompresszorhoz, a tepsi feje alatt volt 2 csavar), ami a tűzfaltól kb nullára volt, szinte lehetetlen volt őket elérni, nemhogy kicsavarni. Nameg ugyebár motortéri szerelésnél sosem fordul elő olyan, hogy ne esne be valami a motortérbe. Mondanom sem kell, nem is egyszer turkáltam benne, de egyik alkalommal úgy beesett valahova a használni kívánt crowa fej, hogy kb 1,5 órán át kotortam..

Sok idő volt, de fent van a másik kompresszor. Egy gond van csak, hogy nincs alapjárat, és a gázpedálon is feltűnően sokat kell nyomni ahhoz, hogy elkezdjen pörögni a motor. Valszeg csak egy apró csati nem összedugás vagy állítás, ma meglesem, most meg megyek reggelizni, aztan meg infozni az N221-be.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr64176217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fari 2007.09.27. 23:39:32

Már nem sok van hátra! Kitartás :D. Kezdem az írományokból kivenni, hogy ajj de jó lenne már, ha készen lenne ez a ..... :)
süti beállítások módosítása