Lala híres. Na nem azért mert olyan dolgokat tesz, ami miatt az emberek ismerik meg minden (mondjuk papírból aranyat heggeszt), csak énekelt róla a Belga. Írásos bizonyíték:
Múltkor megláttam a haveromat az utcán
Odamentem hozzá, azt mondtam neki:
"Buzi Lajos, köcsög, szevasz, mi van
Kurva anyádat megbaszod, mi a helyzet?"
"Bazd szájba a nénikédet, semmi!
Itt héderezek, baszom a rezet a szaros picsába
Nyaljál ki gyomorig, hulladékarcú, kis buzigyerek"
"Szopjál szart, bazmeg én is itt lófrálok a szájbabaszott
Körúton, nyalom a macskafost, hogy kúrnád keresztbe
Tüdőig az ebolás arcú csajodnak a gombás csöcsét
Gombás csöcsét, gombás csöcsét
Gombás csöcsét, gombás csöcsét
Na ő erről híres. Én meg arról, hogy sose írok, de most mégiscsak írok, mert eddig nem írtam. Galád módon nem 1 bejegyzésbe tettem az eddig felgyülemlett mondanivalómat, hogy többnek látszódjon. Észre se vettétek, hogy milyen effektekkel operálok, mi?
Előzmények helyett (ami javarészt olajhiány) egyből a cselekménybe vágok. Kompresszorcsere. A műhelyben lévő motorról nem volt nehéz lecsavarozni, ha jól emlékszem 5 csavar és pár dugasz deaktiválása után megadta magát.
A kocsiban lévőn nem volt ilyen egyszerű a helyzet. Vol 2 csavar (ami a bekarikázott dolgot fogta a kompresszorhoz, a tepsi feje alatt volt 2 csavar), ami a tűzfaltól kb nullára volt, szinte lehetetlen volt őket elérni, nemhogy kicsavarni. Nameg ugyebár motortéri szerelésnél sosem fordul elő olyan, hogy ne esne be valami a motortérbe. Mondanom sem kell, nem is egyszer turkáltam benne, de egyik alkalommal úgy beesett valahova a használni kívánt crowa fej, hogy kb 1,5 órán át kotortam..
Sok idő volt, de fent van a másik kompresszor. Egy gond van csak, hogy nincs alapjárat, és a gázpedálon is feltűnően sokat kell nyomni ahhoz, hogy elkezdjen pörögni a motor. Valszeg csak egy apró csati nem összedugás vagy állítás, ma meglesem, most meg megyek reggelizni, aztan meg infozni az N221-be.