sör és benzin

Egy lada, zártszelvények meg csövek, kispolák, sör meg 5 sumér. Vagy lehet hogy néha több. Ja, meg egy 90-es thunderbird sc, meg egy fél. Avagy megvesszük kilóra Európát. Ámen.

pillanatnyi helyzet...

nemtommi

Legutolsó kommentek

  • Tonik: hogy lehet lekövetni a beszélgetéseket akit szeretnék lefigyelni vki segítene? mert csak az én bes... (2008.11.02. 12:55) Fantomas az export farönk
  • Kerschbaummäier Ferenc: Jó napot kívánok! Egy neves autós magazin társfőszerkesztője vagyok, és az iránt érdeklődnék hogy ... (2008.04.21. 22:27) ááh nem tudok már címet írni
  • echimo: hát a faszom, he mi? akarom mondani a kurva anyád, vagyis az enyémet, már bocs. ja és szálemálájku... (2008.04.15. 02:11) Új bejegyzés? naneee
  • Yomen: Már ne is haragudj Béci de téli szünetnek vége minnyá tavaszi van...és különben is a Th.már lassan... (2008.02.14. 08:38) Még van élet
  • Töki: ááá nagyon komoly dolgokat találtatok bakker :D:D (2007.12.24. 14:24) moszkito faterjának a birodalma vagy mi

Feedek

Ami történt, meg virslis palacsinta a következő postban

2007.10.28. 22:39 rev

Úgy is már rég írtam, mert lusta voltam, ezért most többet írok mint szoktam, mert CJ rám szólt.
Biztos sok minden történt mióta utoljára írtam, csak nem emlékszem rá. Gondolkodom kicsit.

A piros SC-vel az a helyzet, hogy időközben félbe lett vágva. Mivel nem én vágtam szét, ezért nem tudok mit írni róla, inkább képeket linkelek ebbe a mondatba elrejtve lőn meg vala.

Sőt, még a lilával is össze lett próbálva, és az egymásba integrálás is elkezdődött.

Na a sok kép után egy kis szöveg. Mikor felraktuk a lilát az utánfutóra, az elejét 2 gumival bakoltuk ki, hogy ne billegjen. Na ez a 2 gumi menet közben kiesett :D De ezt csak akkor vettük észre, mikor kiszálltunk, és elkezdtük levenni az utánfutóról. Hazafele meg mehettünk gumit keresgélni. Öcsém kocsiból ki, gumit felkap, oldalajtó nyílik, gumival beugrik. Mint a filmekben mikor embert rabolnak :D

 

Most az van, hogy várunk, hogy kész legyen, és akkor ehozzuk. várhatóan a jövőhét folyamán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ludfacanhattyu.blog.hu/api/trackback/id/tr83211385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása